Kontrakt serwisowy to umowa pomiędzy serwisem, dealerem i użytkownikiem pojazdu ciężarowego, pozwalający na zapanowanie nad kosztami eksploatacyjnymi pojazdu, oraz znaczne ich obniżenie. Jest zależny od rodzaju pojazdu, jego użytkowania, przebiegu rocznego i terenu, po którym się porusza. Jest to forma wsparcia, która działa w całej Europie.
Proponujemy poniższe typy kontraktów serwisowych:
KONTRAKT REFERENCE
Serwis przygotowany na specjalnych warunkach, zapewniający niezmienność stawek i ze specjalnymi rabatami, dostępnymi tylko dla posiadaczy kontraktów. Pozwala na zapanowanie nad przewidywanymi kosztami obsługi pojazdu. Oparty na harmonogramie ustalonym z użytkownikiem. To my dbamy o to, by Wasze pojazdy były utrzymane w ruchu.
KONTRAKT CLASSIC REFERENCE
Klasyczna wersja Kontraktu REFERENCE - specjalna wersja kontraktu REFERENCE, wspierana przez dział posprzedażny, przygotowana dla pojazdów po 24-tym miesiącu użytkowania. To właściciel decyduje o zakresie obsługi. Jeszcze lepsze warunki finansowe gwarantują przewagę nad konkurencją, a oryginalne części i utrzymana historia serwisowa w ASO to automatycznie podwyższona wartość pojazdu przy ewentualnej odsprzedaży.
KONTRAKT PERFORMANCE
Harmonogram serwisowy w wersji Standard obejmuje kosztowne naprawy układu napędowego oraz obsługę zapobiegawczą i techniczną. W wersji Maxi obejmuje obsługę zapobiegawczą, techniczną, a także naprawy elementów objętych rozszerzoną gwarancją.
KONTRAKT EXELLENCE
Kontrakt serwisowy Excellence gwarantuje przewagę konkurencyjną, dzięki gwarancji 100% dyspozycyjności. Obejmuje naprawy i obsługę zapobiegawczą samochodu ciężarowego, zapewniając pełną kontrolę nad kosztami i bezproblemowe użytkowanie pojazdu. Kontrakt ten zabezpieczy Cię przed nieprzewidzianymi wydatkami, a wszelkie koszty awarii przejmie Twój serwis.
Nie daj się zaskoczyć awarii - kontrakt Excellence to gwarancja braku dodatkowych kosztów, nawet przy nieoczekiwanych naprawach za granicą.
KONTRAKT EXELLENCE PREDICT
Najwyższy poziom ochrony i kontroli nad pojazdem. Na podstawie danych telematycznych przesyłanych przez pojazd, na bieżąco monitorujemy stan podzespołów, dzięki czemu możemy poinformować użytkownika z wyprzedzeniem o możliwości wystąpienia usterki.
Dostępny tylko jako opcja w kontraktach dla pojazdów z bramką telematyczną.
Więcej informacji na temat szczegółów kontraktów tutaj.
Jesli są Państwo zainteresowani ofertą lub mają dodatkowe pytania zapraszamy do naszego serwisu.